Page in your language

Dr.Max Czechia

„Integracja planogramów specyficznych dla sklepów była głównym punktem zwrotnym w 2015 r. Krok ten doprowadził nas do rozwiązania problemów z towarem, który miał znikomą sprzedaż. Problem ten był dyskutowany w ramach firmy przez długi okres czasu. Kolejną zaletą jest eliminacja błędów w zakresie produktów. Produkty są wybierane zgodnie z zasadą Pareto i kontraktami biznesowymi we wszystkich wersjach planogramów.“

Vratislava Klapušová
Category Management Specialist

Historia klienta

W 2013 roku zaprezentowano nam Quant, który połączył zarządzanie przestrzenią i produktami w jednym module użytkownika - w odróżnieniu od Spacemana, z którego korzystaliśmy do tego czasu.

Wybraliśmy Quant po uprzednim zapoznaniu się i rozważeniu wszystkich plusów (wyraźny potencjał efektywnego zarządzania przestrzenią + asortymentem, prosty dostęp do eksportów) i minusów (zero referencji od użytkowników w Czechach, nieistniejące materiały treningowe...). Po migracji istniejących planogramów do Quant i początkowej zmianie w koncepcji układu kategorii, wkrótce zaczęliśmy mieć korzyści z prostego i efektywnego zarządzania.

Głównym punktem zwrotnym w 2015 roku było zastosowanie koncepcji planogramów specyficznych dla każdego sklepu. Ten krok pomógł rozwiązać "martwy towar", o którym dyskutowano przez długi okres czasu.

W skrócie

  • Klient od 2013 r.
  • Największa sieć aptek w Republice Czeskiej z ponad 440 aptekami
  • 150 000+ produktów w bazie danych ilości
www.drmax.cz

Ulubiona funkcja

Przygotowanie planu apteki za pomocą szybko dostępnej analizy Space to Sales.

Wyniki

  • Planogramy specyficzne dla sklepów zintegrowane z automatycznymi dostawami.
  • Żywa, na bieżąco monitorowana baza danych materiałów marketingowych i POS.
  • Etykiety cenowe podpięte pod planogramamy.