Page in your language

Ebl-Naturkost

„Najważniejsze wyniki to m.in. lepszy przegląd asortymentu, lepsze planowanie asortymentu z wyprzedzeniem i łatwiejsze umieszczanie towarów w sklepach, co jest postrzegane jako prawdziwa ulga! Przyczynia się to również do lepszej orientacji klientów w naszych sklepach.“

Michael Ebert
Category Manager

Historia klienta

Pierwsze szkolenie i zaangażowanie naszych sklepów rozpoczęliśmy we wrześniu 2016 roku. Nasze pierwsze oczekiwania były takie, że powinniśmy być w stanie lepiej zaplanować i przeanalizować nasz asortyment.

Po rozwiązaniu problemu z przekazywaniem danych do różnych baz danych, pozostałe trudności dotyczyły jakości pozyskiwanych danych o towarach. Tysiące zdjęć musiało zostać przycięte, a wymiary towarów były często podawane w nieprawidłowej kolejności (szerokość, wysokość i głębokość). Właśnie te "prace przygotowawcze" trwały około sześciu tygodni. Pierwszym kamieniem milowym w Quant było otwarcie jednego z naszych sklepów w grudniu 2016 r. z planogramami stosowanymi w dziale żywności i napojów.

Pierwsze planogramy zostały opublikowane we wszystkich sklepach w styczniu 2017 roku.

W skrócie

  • Klient od 2016 r.
  • 29 sklepów ekologicznych w Niemczech
  • Ponad 250 dostawców
www.ebl-naturkost.de

Ulubiona funkcja

Najlepszą funkcją jest graficzne przedstawienie wartości sprzedaży i obrotów na odpowiednim planogramie.

Wyniki

  • Lepszy przegląd i planowanie asortymentu z wyprzedzeniem.
  • Łatwiejsze umieszczanie towarów w sklepach.
  • Oszczędność czasu przy planowaniu sklepu.
  • Szybka i łatwa integracja automatycznych danych z różnych źródeł.